درباره ما

درباره شرکت

فادیا محصول بیست سال تلاش و رنج و سختی و موفقیت و شکست و ارتباط و دانش و تجربه و دوستی در صنعت و تولید و تجارت صنایع غذایی در ایران است.
همه داستان از یک تصمیم شروع شد، وقتی در سال 86 مدیر عامل یک کارخانه بودم و تصمیم به جدایی از شرکا گرفتم  وعلارغم مخالفت شرکا و تلاش آنها برای زیر فشار قرار دادن من از نقطه صفر شروع به بازاریابی محصولات غذایی کردم. با وجود اینکه تا سه سال بعد از جدایی از این شرکت هیچ پولی از شرکا دریافت نکردم، با کمک ارتباطات و دوستانم به عنوان بازاریاب به مغازه های مختلف مراجعه میکردم و محصولات دوستانم در شرکت های مختلف را میفروختم و سرمایه اولیه شرکت و برند جدیدی به نام دارما را کسب کردم. 
 سال 87 دارما شکل گرفت که با وحود اینکه تولید کننده بدون کارخانه بود، سبد غذایی نسبتا کاملی را از تامین مواد اولیته تا توضیح به مصرف کننده مدیریت کرده و از سایت، اپلیکیشن، نرم افزار و دستگاه های پز ویژه¬ای استفاده میکرد که در زمان خود کاملا نو و بدیع بودند.  همه این زنجیره تامین و تولید منجر به افزایش توان خرید کارمندان و کارگران شرکت ها، سازمان ها و نهاد های مختلف میشد و امکان خرید اعتباری را برای آنها فراهم میکرد. با وجود تمام نقاط قوت ویژه دارما، متاسفانه شرایط اقتصادی و اجتماعی در ایران و مشهد به گونه ای رقم خورد که در سال 92 شرکا درخواست خروج سرمایه کردند و دارما دچار ورشکستگی شد و فروشگاه های دارما تعطیل شدند.
از سال 94 فادیا تاسیس شد. فادیا نسخه کاستومایز شده بومی نیازهای داخلی بر اساس بازار سنتی بود. با تجربه ای که از دارما کسب شده بود، نیاز مشتری و بازار شناسایی شده بود و فادیا بر اساس روش های موفق و نقاط قوت دارما در بازار ایران شکل گرفت. فادیا  در سال 94 با یک همکار شکل گرفت و امروز گروه تولیدی بازرگانی و تجارت بین المللی فادیا در حوزه تامین مواد اولیهف تولید مواد غذایی در کارخانه، برون سپاری و تولید بدون کارخانه، فروش و بازاریابی داخلی و فروش و تجارت بین الملل و صادرات فعال است و علاوه بر این حوزه ها همکارانی در بخش روابط عمومی و گرافیک و آیتی هم داریم. 50 نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیر مستقیم با مجموعه فادیا در تولید، پخش و صادرات مواد عذایی همکاری کرده و گروه تولیدی بازرگانی و تجارت بین المللی فادیا را شکل داده اند. 
 

اهداف و چشم انداز ها

تمرکز ما بر این است که فادیا به عنوان برند داخلی و صادراتی در بازارهایی داخلی و خارجی بر اساس نیازهای مشتریان و بازارهای هدف سفارشی و منعطف باشد و براساس نیازو استانداردهای بازار کالای مورد نیاز تولید شود. برنامه ما به این سمت و سو است که گروه همکاران تولید کننده فادیا در غالب یک شرکت تعاونی با هم همکاری کرده به صورت مستمر و اساسی، همکار و تامین کننده فادیا باشند. در نتیجه با رونق تولید داخل، برندسازی داخلی و تمرکز بر صادرات و نیازهای بازار های خارجی، بر اساسی ایده بازاریابی سفارشی جایگاه و موقعیت خوبی را در بازارهای داخلی و جهانی کسب کنیم.

دریافت کاتالوگ جدیدترین محصولات